Ga naar inhoud

Geluid doet het niet


ictknechter

Aanbevolen berichten

Beste mensen 

 

Ik zit met een groot probleem mijn laptop zijn geluid heeft het begeven.

De probleemoplosser doet het niet en bij mijn instellingen staat dat er geen uivoerapparaat is gevonden zins een update.

Bij mijn apparaat beheer staat ook niks meer over geluid niks dat te maken heeft met geluid doet het nog.

Ook externe geluid apparaten geven niks alleen via bluetooth koptelefoons lukt het. En wat had je verwacht gemakkelijk koptelefoon en door maar ook de microfoon begeeft het.

 

Ik ben ten einde raad dus als iemand mij kan helpen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

afbeelding.png.8fa8a0d65dad38f820b323b4e89f175f.png

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

 

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.