Ga naar inhoud

Cellen koppelen Excel 2016


hemiwo

Aanbevolen berichten

Cellen koppelen???

In het geüploade voorbeeld zie je in BLAD 1 een aantal Fictieve namen onder elkaar. Daarnaast staan het aantal behaalde punten per ronde vermeld.

In BLAD 2 zie je Bovenaan een lijst met horizontaal de punten die behaald kunnen worden met daaronder de namen van de persoon die ze behaald hebben.

Ik zou graag willen dat de de twee bestanden aan elkaar gekoppeld worden zodat ik alleen in het BLAD 1 de behaalde punten bij de betreffende persoon hoef in te vullen en dat in BLAD 2 de namen van de persoon automatisch onder de behaalde punten komt te staan. Is dat mogelijk in Excel 2016? Zo ja, hoe dan?
Kan iemand mij helpen alsjeblieft??
 
Ik heb inmiddels via een ander Forum een Matrix Formule ontvangen maar deze kan ik niet het aantal Rijen uitbreiden , wel de kolommen.
=ALS.FOUT(INDEX(Blad1!$A$2:$A$7;KLEINSTE(ALS(Blad1!$B$2:$F$7=B$1;RIJ($1:$6);99);RIJ(A1)));"")

Cellen koppelen???

 

Probleem Excel.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.