Ga naar inhoud

Windows Update


johnnyboy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, johnnyboy zei:

Sorry iedereen voor de late reactie het is opgelost wat het is geweest weet ik niet ik heb iets aangeklikt en toen werkte het wel .

 

 

Het was iets wat je vaker tegen zou kunnen komen en niks raars is, lees dit antwoord maar van mij:

 

Afbeelding


Toevallig viel het mij nu ook op en dit is als je net toevallig naar Windows update gaat en die al automatisch bezig is met het zoeken naar updates.
Zie de drie blauwe stippen in het rode balkje, die gaan dan van links naar rechts bovenin.
En als die klaar is met zoeken verschijn de gewone pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, abbs zei:

 

 

Het was iets wat je vaker tegen zou kunnen komen en niks raars is, lees dit antwoord maar van mij:

 

Afbeelding


Toevallig viel het mij nu ook op en dit is als je net toevallig naar Windows update gaat en die al automatisch bezig is met het zoeken naar updates.
Zie de drie blauwe stippen in het rode balkje, die gaan dan van links naar rechts bovenin.
En als die klaar is met zoeken verschijn de gewone pagina.

Dat was het niet dat had ik ook al gezien dat die drie blauwe stippen op en neer gingen maar naar 30 minuten minuten kreeg ik nog geen gewone pagina . ik heb ergens op geklikt maar weet niet meer waar op en toen kreeg ik de update pagina wel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.