Ga naar inhoud

Windows Update


johnnyboy

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Is dit het enigste blad dat leeg blijft of andere ook die links i n het rijtje staan?

Is dit na een update gekomen?

 

Test eerst het volgende sluit de pc eens af via Start > Aan/Uit > Afsluiten (dus niet opnieuw opstarten kiezen) en zet daarna de pc weer aan via de eigen aan/uit knop van de pc

 

Ga weer naar die Update pagina doet hij het nu wel zoals het moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, abbs zei:

Hallo,

 

Is dit het enigste blad dat leeg blijft of andere ook die links i n het rijtje staan?

Is dit na een update gekomen?

 

Test eerst het volgende sluit de pc eens af via Start > Aan/Uit > Afsluiten (dus niet opnieuw opstarten kiezen) en zet daarna de pc weer aan via de eigen aan/uit knop van de pc

 

Ga weer naar die Update pagina doet hij het nu wel zoals het moet?

Hallo 

Dit is het enigste blad inderdaad bij de andere die links staan werkt het wel 

Ik heb gedaan wat je verteld hebt afsluiten van mijn laptob en met de aan/uit knop weer aangezet maar het werkt nog steeds niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je afsluiten kiest, zet windows het geheugen in een bestandje op de hd, en bij weer opstarten wordt dat bestandje gelezen zodat de pc sneller gebruiksklaar is. zit er dus een foutje geslopen in windows, dan zie je dat bij aanzetten weer terug.

als je vage klachten hebt moet je juist de optie 'opnieuw opstarten' kiezen: dan maakt windows het werkgeheugen leeg en bouwt het besturingssysteem weer 'maagdelijk' opnieuw op bij de herstart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, falstring zei:

als je afsluiten kiest, zet windows het geheugen in een bestandje op de hd, en bij weer opstarten wordt dat bestandje gelezen zodat de pc sneller gebruiksklaar is. zit er dus een foutje geslopen in windows, dan zie je dat bij aanzetten weer terug.

als je vage klachten hebt moet je juist de optie 'opnieuw opstarten' kiezen: dan maakt windows het werkgeheugen leeg en bouwt het besturingssysteem weer 'maagdelijk' opnieuw op bij de herstart.

@falstring ik dacht dat het net andersom was maar bedankt voor de aanvulling :top:

 

Dus @johnnyboy voer het eens uit zoals hierboven word uitgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/5/2021 om 11:38, johnnyboy zei:

Beste Forumleden 

Als ik via instellingen van Windows 10 naar Windows update ga krijg ik een legen pagina te zien normaal moet ik hier de updates zien hoe kan ik dit veranderen zie foto .

Johnnyboy 

 

 

 

Afbeelding

Toevallig viel het mij nu ook op en dit is als je net toevallig naar Windows update gaat en die al automatisch bezig is met het zoeken naar updates.
Zie de drie blauwe stippen in het rode balkje, die gaan dan van links naar rechts bovenin.
En als die klaar is met zoeken verschijn de gewone pagina.
aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.