Ga naar inhoud

Kan NIET meer op pc Win 10


denlowie

Aanbevolen berichten

Hallo door een niet opmerkzaamheid over wachtwoorden kan in niks meer doen op de pc.

 

Ze vragen mij nieuw wachtwoord in te stellen met een code dat ze mij toestuurden zeker 10 maal

Ook voor een nieuwe pincode .

 

Allemaal gedaan geen toegang !

heb ook geprobeerd met een opstart baar systeem usb die ik weken geleden had gemaakt op een vorige PC met win 10

 

Hoe kan ik er in ???

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, denlowie zei:

Hallo door een niet opmerkzaamheid over wachtwoorden kan in niks meer doen op de pc.

Licht dat eens wat uitgebreider toe.

En, werkte je onder een Microsoft gebruikersaccount of een gewone lokaal account?

 

1 uur terug, denlowie zei:

Ze vragen mij nieuw wachtwoord in te stellen met een code dat ze mij toestuurden zeker 10 maal

Wie is "Ze"?  Dat zal dan Microsoft Windows zijn zeker, omdat "ze" je  een pincode naar je gsm of tweede e-mail adres gestuurd hebben als tweede factor authenticatie. Die code moet je dan invullen in het venstertje waar je bezig was om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Men wil zeker zijn dat jij het bent die dat nieuw wachtwoord aanvraagt.

 

1 uur terug, denlowie zei:

Ook voor een nieuwe pincode .

Melde u zich op je computer aan met een pincode?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar met dit antwoord kan ik niets.

 

Laat me er dan maar vanuit gaan dat je onder een Microsoft gebruikersaccount werkte want daar lijkt het toch wel op.

 

Het wachtwoord van je Windows gebruikersaccount resetten

In je poging om mensen met kwade bedoelingen uit je computer te houden, kan het al eens gebeuren dat je wachtwoord zo ingewikkeld is dat je het zelf vergeet. Gelukkig is Microsoft bedacht op dergelijke problemen. We bespreken enkele methoden om je wachtwoord te resetten.

Bepalen voor welk account u het wachtwoord opnieuw in moet stellen:

Windows biedt de mogelijkheid om aan te melden bij uw computer met een Microsoft-account of een lokaal gebruikersaccount.

Uw wachtwoord opnieuw instellen op een Microsoft account

Een Microsoft account is ingesteld met behulp van een e-mailadres en wordt ook gebruikt bij andere services van Microsoft (Windows Store , OneDrive, Skype, Outlook, Xbox en meer). Als je het wachtwoord van je Microsoft account wijzigt dan wijzig je niet alleen je Windows 10-login, maar geldt het wijzigen van je wachtwoord ook voor alle andere diensten van Microsoft die je met dit account afneemt.

Als u een Microsoft account gebruikt om u aan te melden bij uw computer, kunt u uw wachtwoord online opnieuw instellen via een online tool van Microsoft. Daarvoor heb je natuurlijk wel toegang nodig tot een andere pc dan die waarvan je het wachtwoord bent vergeten, of je gebruikt de tool via de browser van je smartphone of tablet. Je zal eerst worden gevraagd waarom je niet langer kan aanmelden. Kies voor ‘Ik ben mijn wachtwoord vergeten’ en Microsoft zal naar je e-mailadres of telefoonnummer vragen die je hebt opgegeven voor je Microsoft-account.

Hierna dien je te beslissen op welke manier je een beveiligingscode wil ontvangen. Je kan deze code laten doorsturen naar een e-mailadres dat niet voor je Microsoft-account wordt gebruikt, of via je telefoonnummer. Geef de code in die je hebt ontvangen via een e-mail of sms en je kan het wachtwoord van je account aanpassen.

Indien je geen alternatief e-mailadres of telefoonnummer hebt opgegeven tijdens het aanmaken van je Microsoft-account, kan je kiezen voor de optie ‘Ik heb geen van deze gegevens’. De tool van Microsoft zal hierna naar een alternatief e-mailadres vragen, waardoor er alsnog een code naar je kan worden verstuurd.

Video over het opnieuw instellen van het wachtwoord van uw Microsoft account

Deze video bekijken op YouTube

 

Of DEZE

Via de Microsoft hulplijn:

Microsoft klantenservice telefoonnummers - wereldwijd

Telefoonnummer klantenservice Microsoft België:

+32 (0)2 503 31 13

Opgelet: Enkel van toepassing voor een Microsoft gebruikersaccount.

Wanneer al je pogingen om je Windows 10 (8.1) wachtwoord te resetten falen, zit er niets anders op dan naar de helpdesk van Microsoft te bellen. Een medewerker zal de verschillende beveiligingsvragen aan je stellen die je hebt opgegeven bij het aanmaken van je account.

Indien je er niet in slaagt deze correct te beantwoorden, kan de Microsoft-medewerker je doorsturen naar een ander team. Hier zullen verschillende manieren worden gebruikt om je identiteit te verifiëren, zoals het vragen naar details over de manier waarop je je account hebt gebruikt en wie je contactpersonen zijn. Indien je hier voldoende vragen juist van kan beantwoorden, zal een code naar je worden opgestuurd, waarmee je je wachtwoord kan resetten. Indien je er niet in slaagt deze correct te beantwoorden, kan de Microsoft-medewerker je doorsturen naar een ander team. Hier zullen verschillende manieren worden gebruikt om je identiteit te verifiëren, zoals het vragen naar details over de manier waarop je je account hebt gebruikt en wie je contactpersonen zijn. Indien je hier voldoende vragen juist van kan beantwoorden, zal een code naar je worden opgestuurd, waarmee je je wachtwoord kan resetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, dotchiejack zei:

Probeer eerst nog het volgende

Download volgende iso via onderstaande link (is te groot om hier te posten)

https://mab.to/MPz3MC187

Let op, deze link is na 3 dagen niet meer geldig, downloaden binnen de drie dagen.

Maak er een opstartbare Usb van (via Rufus)

https://rufus.ie/nl/.

Ik geef de voorkeur aan de portable versie.

In de bios opstarten via usb instellen

Ik heb naar windows gebeld niemand aan de lijn gehad enkel druk nr   en druk nr na een 10 maal keren gedrukt ben ik gestopt want je krijgt niemand aan de lijn , ik ga via rufus deze avond als ik thuis kom dit eens proberen, ik kan er niks aan verliezen.

den lowie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, denlowie zei:

Ik heb naar windows gebeld niemand aan de lijn gehad enkel druk nr   en druk nr na een 10 maal keren gedrukt ben ik gestopt want je krijgt niemand aan de lijn

 

Dat is zeer ongewoon hoor. Heb je wel de juiste keuzes gemaakt (nummers kiezen)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me gelukt met rufus maar toch niet zo simpel.

 

Ik heb 2 accounts aangemaakt administrator en lowie alle beiden zonder wachtwoord.

 

nu als ik opstart komt er een account op die dus geblokkeerd is, en moet eerst op deze klikken en dan pas kan ik naar deze twee gaan zonder wachtwoord.

 

Ik krijg deze Foute  account er niet af !!!

 

Dit meermaals geprobeerd 

 

Selecteer de Startknop en selecteer Instellingen > Accounts > E-mail- en accounts. Selecteer onder Accounts die worden gebruikt door andere apps het account dat je wilt verwijderen en selecteer Verwijderen. Selecteer Ja om te bevestigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die accounts moeten er niet noodzakelijk af, je verwart mail met windows !

 

Je moet kijken onder Accounts - Gezin en andere ... om een account te verwijderen die je niet aangelogd bent op dat moment.

 

Log dus aan met de goede, toegankelijke en haal er dan degene af die je niet wenst op de manier hierboven.

Let er wel op dat je een administrator - account over houdt !!!  Zet daar ZEKER een paswoord op : een administrator zonder paswoord is een blanco check voor hackers.

 

Maak dan een andere aan die je als standaardgebruiker definieert, eventueel zonder paswoord als je dat wenst en gebruik daarna die om aan te loggen voor dagelijks gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.