Ga naar inhoud

schermbeeld


Guus Brommet

Aanbevolen berichten

Het beeld  op mijn scherm is plm. 1 cm gezakt, waardoor een klein deel van het beeld "onder water" staat. Aan de bovenrand van het scherm heb ik een zwarte rand. Slepen lukt niet om dit te verhelpen. De cursor gaat niet verder dan de rand van het beeld. Bij "instellingen" heb ik geen reparatie optie gevonden. Hoe is dit te verhelpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

laptop: ga start/afsluitmenu en kies de optie 'opnieuw opstarten' ( de enige manier om windows weer 'puur' in het werkgeheugen te plaatsen, dus niet uit- en weer aanzetten)

los scherm: het scherm (dus niet de pc) heeft vrijwel zeker een knop 'auto' en als je daarop klikt zou het weer goed moeten zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn in beide gevallen gevolgen van een foute instelling van de graphics driver maar de oplossingen verschillen, daarom mijn vraag.

Windows heeft daar niets mee te maken en heropstarten zal niets oplossen.

Die auto-knop op schermen is een gok, maar meestal zijn er nog een pak andere instellingen mogelijk vb. keystone correction en plaatsing horizontaal / verticaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het type scherm even meegeven aub ?

 

Op de schermen van Philips staan meestal drukknoppen rechts onder, of rechts achter ... die een onscreen menu tevoorschijn halen en dan met pijltje up, down, links, rechts op de schermrand het beeld kunnen centreren.

Als het scherm geen knoppen heeft (wat met LCD zeker kan) dan moet je in de eigenschappen van de display binnen Windows terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.