Ga naar inhoud

Laptop start niet meer op. scherm


Lenovo z70

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Blijkbaar een update die in een loup zit.

Probeer dit eerst eens:

Verwijder de batterij (indien mogelijk) en koppel ook de AC laadkabel af.

Hou gedurende een tiental seconden de powerknop (startknop) ingedrukt.

Koppel de laptop aan het stroomnet en start op.

 

Misschien volstaat dit al om uit die loupe te geraken of om in de geavanceerde opstartopties te geraken. Zoe onderstaande afbeelding.

image.thumb.jpeg.9e947a4c1cef477b48f0a4bca5f75be9.jpeg

 

Via Problemen oplossen ga je naar Geavanceerde opties. Zo mogelijk kies je daarna voor Systeemherstel. Als er herstelpunten beschikbaar zijn dan kun je het laatst aangemaakte selecteren om terug te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, droske zei:

Misschien volstaat dit al om uit die loupe te geraken of om in de geavanceerde opstartopties te geraken.

 

Dus ook niet in de geavanceerde opstartopties geraakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lenovo z70 zei:

Als ik mijn laptop aanzet verschijnt het Lenovo-logo en kort daarna iets van updaten die op 0% blijft, in een flits dys amper te lezen.

 

Bovenstaande herhaalt zich constant en laptop reageert niet op toetsenbord-acties!

Ja, dat had je inderdaad eerder al gezegd en dat had ik dus ook begrepen.

 

5 minuten geleden, Lenovo z70 zei:

Opstart cd reageert niet, doet niets als ik pc aanzet.

Heb je die cd ook getest nadat je ze hebt aangemaakt gehad?

Je moet je computer ook van die CD laten opstarten hé. Met andere woorden je CD/DVD drive moet als eerste in de opstart van je bios staan of je moet bij het opstarten naar het boot menu (opstartmenu) gaan om in dat menu voor je CD/DVD drive te kiezen. Hoe je in dat opstart menu geraakt kan ik je pas vertellen nadat we het merk,  modelnummer en serienummer kennen. Geef het daarom even aan ons door.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.