Ga naar inhoud

Laptop start niet meer op. scherm


Lenovo z70

Aanbevolen berichten

Ter attentie: Sluit je pc nooit af door deze van de stroom te onttrekken maar maar hou de startknop ingedrukt totdat de computer afsluit (dat hoor je meestal).

 

Druk tijdens het opstarten op F12 (Fn+F12) om naar het opstartmenu te gaan. Als je cd opstartbaar is ga je die in het menu herkennen (Optical drive). Selecteer deze en druk op enter.

Opgelet: Je bent toch zeker dat het enkel een opstart CD is  en geen installatie DVD? In dat laatste geval moet je zodra deze zijn verloop ken kiezen voor "Deze pc herstellen". Alleen dan kom je in de geavanceerde opstartopties. In het andere geval start een nieuwe Windows installatie en dat is zeker niet de bedoeling.

 

Beschik je over een back-up van je data?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

12 minuten geleden, Lenovo z70 zei:

Maar ik kom niet verder, niet met f12

Ik niet door gelijktijdig op fn en F12 te drukken.

 

13 minuten geleden, Lenovo z70 zei:

Groot probleem vrees ik!

Toch nog maar niet panikeren hoor.

Heb je nog een andere Windows 10 computer achter de hand om een Setup usb-stick of DVD te maken? https://www.pc-helpforum.be/topic/59775-je-pc-vernieuwen-zonder-dat-dit-invloed-heeft-op-je-bestanden-in-windows-10/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas, ik heb geen andere Win 10 pc. en op usb reageert mijn laptop ws. ook niet zoals ik geprobeerd heb met de extern schijf!

 

Ik ga een paar dagen weg waar ik mijn laptop niet bij de hand heb. Volgende week kan ik hier mee verder gaan als je daar nog zin in hebt!

In ieder geval alvast bedankt voor de moeite.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug.

 

Kijk eens aan de zijkant van je laptop of er een novo-knop staat. Het is een diepliggend knopje dat niet met de vingers kan bedient worden. Zie een voorbeeld in onderstaande afbeelding.

image.jpeg.75882293be67aff11fb67502b022eb35.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.