Ga naar inhoud

[OPGELOST] Setup Msn lukt niet


Drienn_

Aanbevolen berichten

Hey,

Kijk hier even en installeer de updates die MS weergeeft.

http://update.microsoft.com/

Download nadien live messenger :

Downloadinformatie: Windows Live Messenger 8.1

grtz

Dat heb ik geprobeerd maar SP2 stond er niet tussen, gek genoeg..

En na de updates die er wel stonden, te installeren lukte het nog niet

Misschien moet ik het dan maar handmatig installeren door naar de juiste update te zoeken?

Maar welke is dat dan?

Groetjes, Dorien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download SP3 voor Windows XP.

Dan moet je enkel nog de updates installeren die na SP3 zijn uitgekomen.

Daarna kan je proberen of MSN installeert.

Indien niet kan je dan de installer waarvan eerder sprake proberen.

edit: de Windows installer 4.5 heeft SP3 nodig !

Ik heb SP3 geinstalleerd maar nu slaagt hij constant tilt als ik avg of msn messenger wil installeren..

Dan krijg ik weer terug allemaal strepen op mijn beeldscherm, en het ligt wel degelijk aan de computer want ik had toen mijn xp eens aan mijn ander beeldscherm gehangen en daar had ik ook strepen op..

Aan wat zou dit kunnen liggen?

Groetjes, Dorien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na de installatie van SP3 ga je gewoon naar de microsoft updates site en dan gaat het wel zoals bij normale updates. Eerst een controle om te zien welke updates je nodig hebt, lijstje met de te installeren updates en dan moet je zelf "download and install" aanklikken.

Alle aangevinkte updates worden eerst gedownload en dan geinstalleerd. Nadien de pc herstarten en dan kan je verder gaan met de installatie van msn eventueel voorafgegaan door de installer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.