Ga naar inhoud

Netwerk


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

toen ik mijn huis kocht was er plaats voorzien voor de router aan de kelder trap. 
Nu via de woonkamer was er een directe aansluiting al voorzien vlak bij de tv, heb lange tijd men PlayStation hier aangesloten. Maar nu mijn 2de zoontje wandelt heeft hij al regelmatig mijn PlayStation van de tv kast getrokken. Heb nu alles verzet naar mijn bureau en aangesloten op mijn pc game scherm. Nu heb ik de PlayStation via de WiFi en dit is extreem slecht. 
heb een WiFi booster steken , en de WiFi werkt, maar als ik speel heb ik enorm veel last van lag/ Haperingen en hoge Ping. 
Is  er een manier om hier bekabeld te hebben ? Als ik een kabel steek in de WiFi booster en PlayStation kan ik niet verbinden. 

draad doortrekken is geen optie. Eventueel 2de router kopen of ? 
 

mvg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wifi is per definitie (heel wat) trager dan bedraad.

het mooiste is een draad doortrekken, maar ook het meest bewerkelijk.

je kan dat omzeilen met een veel betere opbrengst dan wifi door homeplugs te installeren, dan gaat het signaal via het stroomnet en je pakt het met een (korte!) kabel weer op bij je ps.

heb zelf uitstekende ervaring met die van fritzbox powerlines:  https://nl.avm.de/producten/fritzpowerline/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Heb ook zo een soort 1 hangt aan de router en 1 aan de ps zelf. De bedrade internet kabel steekt in het bakje en dan in de ps. Deze krijgt nog steeds niets internet… 

 

en via WiFi spelen is al helemaal hopeloos aangezien ik constant extreme lagg heb … 

aangepast door hornyfluffybunny
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.