Ga naar inhoud

Word document is 'heavily corrupted'


Tab

Aanbevolen berichten

Ik was bezig in een belangrijk document en toen kreeg mijn laptop een foutmelding en startte hij opnieuw op. Ik had automatisch opslaan naar one drive aanstaan zodat er altijd een back up is online. Nu kan ik het document niet meer openen. Als ik het open krijg ik foutmeldingen en een leeg document.

Eerste foutmelding:

Word heeft onleesbare inhoud aangetroffen in "Portfolio mk4". Wilt u de inhoud van dit document herstellen? Klik op Ja als u de bron van dit document vertrouwt.

                      Ja               Nee 

 

Als ik op ja klik, krijg ik de volgende melding:

Tweede foutmelding;

Er is een fout opgetreden bij het openen van het bestand in Word. 

U kunt het volgende proberen. 

* Controleer de bestandsmachtigingen voor het document of station

* Controleer of er voldoende geheugen en schijfruimte beschikbaar is

* Open het bestand met de conversiefunctie voor tekstherstel (Portfolio%20mk4.docx)

                                          OK

 

Ik heb verschillende recovery programma's geprobeerd maar er staat heavily corrupted file. Is er een manier om mijn document terug te krijgen? Ik heb ook al op de site van microsoft gekeken en een paar van de methodes geprobeerd maar het lukt niet. Overal waar ik op internet kijk, zie ik mensen neerbuigend oplossingen geven omdat er geen back up was. Ik heb een back up in microsoft one drive maar deze opent ook niet....

 

Kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.