Ga naar inhoud

Windows 10 en Microsoft Edge


Ronaldus68

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleempje,en ik wil weten of dit realiteit is.   Telkens krijg ik een schermpje dat ik geen internet verbinding heb,dat gebeurd vaak als er een sex site word bekeken.

Het is net of microsoft zich bemoeit met het surf gedrag.En het lijkt ook of er iets geinstalleerd is,die daar dan direct op reageerd.?    Kan dit,bestaat dit.   Teveel sex + blokkeren?

 

Vast bedankt   Ronaldus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat p38cyq doelt op Microsoft Family Safety.

Die bereik je door in Edge te klikken op Instellingen en dan te klikken op Ouderlijk toezicht.

Ik kan me echter niet goed voorstellen dat Ronaldus68 Ouderlijk toezicht zelf heeft ingesteld op zijn pc. Standaard is Ouderlijk toezicht namelijk niet ingeschakeld.

 

In principe bemoeit Microsoft (lees: Edge) zich niet met jouw surfgedrag. Wel kunnen sommige websites geblokkeerd worden wanneer die website volgens Defender (of volgens een andere virusscanner die jij gebruikt) verdacht gedrag vertoont.

In zo'n geval krijg je ook de melding dat die website schadelijk is. Maar Ronaldus krijgt die melding over een schadelijke website niet. Hij krijgt een melding dat de internetverbinding verbroken is.

 

@Ronaldus68 Krijg je die melding ook wanneer je diezelfde websites bezoekt met een andere browser, bijvoorbeeld met Chrome of met Firefox?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 3/8/2021 om 14:06, porrelaar zei:

Ik neem aan dat p38cyq doelt op Microsoft Family Safety.

Die bereik je door in Edge te klikken op Instellingen en dan te klikken op Ouderlijk toezicht.

Ik kan me echter niet goed voorstellen dat Ronaldus68 Ouderlijk toezicht zelf heeft ingesteld op zijn pc. Standaard is Ouderlijk toezicht namelijk niet ingeschakeld.

 

In principe bemoeit Microsoft (lees: Edge) zich niet met jouw surfgedrag. Wel kunnen sommige websites geblokkeerd worden wanneer die website volgens Defender (of volgens een andere virusscanner die jij gebruikt) verdacht gedrag vertoont.

In zo'n geval krijg je ook de melding dat die website schadelijk is. Maar Ronaldus krijgt die melding over een schadelijke website niet. Hij krijgt een melding dat de internetverbinding verbroken is.

 

@Ronaldus68 Krijg je die melding ook wanneer je diezelfde websites bezoekt met een andere browser, bijvoorbeeld met Chrome of met Firefox?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt niet aan jou, maar aan die website. Daar is wat mis mee. Deze website wordt met geen enkele browser goed geladen. Als je Internet Explorer zou gebruiken dan zie je onderstaande informatie:

6117b385435e1-Ashampoo_Snap_2021.08.14_1

De fout ligt dus bij de website. Jij kunt er niets aan verhelpen.

Bezoek een andere sekswebsite die wel werkt.

 

Toevoeging: p38cyq en ik reageerden ongeveer tegelijkertijd. En we zeggen in feite hetzelfde.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.