Ga naar inhoud

ms word niet meer te activeren


falstring

Aanbevolen berichten

hoewel het om ms word 2019 gaat, denk ik toch dat het een windows-probleem is. vandaar dit topic in deze rubriek.

'klant' riep me voor het volgende:

toen hij gisteravond ging eten zette hij zijn w10-pc in de slaapstand, om later verder te werken aan een word-document, dat dus 'open' bleef staan.

na slaapstand bleef word niet te activeren als pictogram op de taakbalk staan.

rechtsklikken en afsluiten: lukt niet; alleen af te sluiten via taakbeheer. ook systeemherstel en opnieuw opstarten brengen geen verandering.

nb:: de andere onderdelen van office functioneren zonder probleem!

herstelopties office: zowel 'snel' als 'opnieuw installeren hebben géén effect.

volledig deïnstalleren office, en handmatig alles van winword uit het register verwijderd, opnieuw opstarten en terugzetten office: winword komt niet verder dan picto op taakbalk.

nb: zowel de exe als de snelkoppeling ingesteld op starten in volledig scherm.

 

'klant' kan verder omdat ik word van 2007 (toen kon je nog onderdelen kiezen in office...) ernaast heb gezet, en voor outlook, powerpoint etc gebruikt hij nu office 2019.

dit is natuurlijk een merkwaardige work around, maar ik weet nu geen oplossing meer.

iemand wél??

aangepast door falstring
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Probeer Word 2019 eens met de parameter /safe of /a en /m op te starten. https://support.microsoft.com/nl-nl/office/opdrachtregelopties-voor-microsoft-office-producten-079164cd-4ef5-4178-b235-441737deb3a6

 

Lukt het bijvoorbeeld via start > uitvoeren met het commando Winword /Safe of één van de andere parameters om Word te openen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.