Ga naar inhoud

Nieuwe PC waar het internet/Wifi telkens van wegvalt


Rineke Elsing

Aanbevolen berichten

Goedeavond,

 

Ik heb sinds kort een nieuwe PC  (desktop.)  werkt overigens goed, op W10. alleen Internet valt telkens weg,

dan moet ik die weer opnieuw verbinden, en dan doet hij het weer even, maar valt toch weer weg.

Ik heb ook een laptop , op Windows 10 , daar heb ik dat probleem niet mee.

De Pc heeft geen draadloze wifi, mijn pc leverancier heeft hier een wifi op aangesloten (volgens mij werkt deze niet probleemloos

Kan iemand mij hiermee helpen.

 

Grt Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment denk ik aan het stuur programma. En dit los je zo op.

 

1.Typ in het zoekvak op de taakbalk 'apparaatbeheer' en selecteer Apparaatbeheer.

 

2.Selecteer netwerkadapters  om de namen van apparaten te zien en klik met de rechtermuisknop op het apparaat dat wifi stuurt klik op rechtermuisknop  (of houd het ingedrukt).

 

3.Selecteer Automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken.

 

4.Selecteer Stuurprogramma bijwerken.

 

5.Als Windows geen nieuw stuurprogramma kan vinden, kunt u ernaar zoeken op de website van de fabrikant van het apparaat en de aanwijzingen aldaar opvolgen.

 

Als dit niet werkt kan je dit proberen 

 

1.Typ in het zoekvak op de taakbalk 'apparaatbeheer' en selecteer Apparaatbeheer.

 

2.Druk op de naam van het apparaat en houd vast (of klik op de naam met de rechtermuisknop)

 

3.En selecteer Apparaat verwijderen.

 

4.Start de pc opnieuw op.

 

5.Er wordt geprobeerd het stuurprogramma opnieuw te installeren.

aangepast door ictknechter
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, falstring zei:

en als je dan toch op de eigenschappen van de wifi-adapter kijkt, zorg dan op het tabblad energie en haal het vinkje weg bij 'de computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen.

en als je nieuwe drivers zou installeren, dan daarna ook nog even op dit punt checken.

Klopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.