Ga naar inhoud

Samsun Galaxy J 3 (2016 )


Dummy

Aanbevolen berichten

Na doorverwijzing van de covid hulplijn naar  itdsme omdat volgens hen de fout daar zat heb ik contact met hen gezocht en dit is het antwoord :



Bedankt voor uw vraag.

Om de itsme app te kunnen gebruiken heeft u een smartphone nodig met Android versie 6 of hoger of iOS versie 11 of hoger. Als op uw toestel een lagere Android of iOS versie geïnstalleerd staat, dan kunt u helaas met dit toestel de itsme app niet gebruiken. Dit omdat de veiligheid van de itsme app bij lagere versies van Android of iOS niet (meer) gegarandeerd kan worden. Ik begrijp, dat dit vervelend kan zijn. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Als Android versie 6 of hoger of iOS versie 11 of hoger op uw smartphone geïnstalleerd staat, dan kunt u als volgt op dit toestel uw itsme account (her)activeren. Bij vragen gelieve te antwoorden op deze e-mail. Ik help u graag verder.

Met vriendelijke groeten

 

Dus voor mensen met een oudere smartphone is deze app helaas niet te gebruiken.

Bedankt voor het opvolgen en de groetjes.

Dummy.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.