Ga naar inhoud

Samsun Galaxy J 3 (2016 )


Dummy

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Om het covitSafe ticket op mijn smartphone te gebruiken moet ik eerst Itsme instaleren , dit lukt niet.

Nu heb ik gezien dat mijn telefoon nog draait op Android 5.1.1 en voor itsme heb ik minstens Android 6 nodig.

Wil dit zeggen dat ik deze telefoon hiervoor niet kan gebruiken of kan ik deze upgraden naar Android 6 ?

Via samsung lukt het niet omdat zij geen ondersteuning meer geven voor dit toestel . Is er nog een andere manier om dit gedaan te krijgen?

Dank u.

Dummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nochtans is dit een antwoord op de site van Covidsfave

https://covidsafe.be/nl/veelgestelde-vragen#werkt-de-app-op-mijn-toestel

 

"De CovidSafeBE-app voor Android zal werken op toestellen vanaf versie Android 5. Bij iPhone is dat de iPhone 5s of een recenter model (met minimaal iOS 12.5). Omdat ook oudere toestellen ondersteund worden, zal de app op meer toestellen werken dan de Coronalert-app. Zo’n 96% van de smartphones in omloop zullen deze mobiele app kunnen gebruiken."

 

Probeer eens. Misschien lukt het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt lomar43 voor de snelle reactie.

Deze papieren versie heb ik al. Maar ik dacht dat het eenvoudig zou zijn om deze op de smartphone te hebben omdat dit later gemakkelijk is om te tonen.

De covidsafe app staat op het toestel maar om verder te kunnen gaan met de app moet ik dus itsme  installeren en dit lukt dus niet, hij vraagt mijn telefoon nummer maar die kan ik niet invullen omdat het wieltje onderaan blijft draaien vandaar mijn twijfel over de android 5.1.1.

Dummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.