Ga naar inhoud

word alleen als picto op de taakbalk


falstring

Aanbevolen berichten

mij is gevraagd het volgende op te lossen, en dat lukt me dus niet.

officepakket 2019 (legaal)

vóór de maaltijd had de gebruiker nog gewoon gewerkt in word, na de maaltijd bleek word vast te zitten als  picto op de taakbalk.

voor verwijderen kon alleen taakbeheer dienst doen.

pc opnieuw gestart, en probleem bleef; of je word nou start vanuit de exe, een snelkoppeling of door openen van een doc in de verkenner.

al de andere office-onderdelen werken normaal.

office herstellen hielp niet, het normal sjabloon verwijderen evenmin

office verwijderd met de officeverwijdertool van ms, opnieuw geïnstalleerd en geactiveerd: het verschijnsel blijft, mdv dat de picto zich nu wel via rechtsklik laat verwijderen.

herstelprocedure van de officetool gedraaid (komt denk ik neer op nieuwe download en installatie) brengt geen verandering.

kortom: word is niet bruikbaar.

iemand een hint in de oplosrichting voor me??

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor je snelle suggestie. die heeft weliswaar indirect naar de oplossing geleid.

in safe mode viel niets anders te doen dan invoegtoepassingen schakelen, maar er waren er geen actief....

op basis van de term 'word safe mode' gezocht hoe ik de safe mode zou kunnen gebruiken voor verder herstel en dat bracht me via (eerlijk is eerlijk) ionos.com bij de goede probleemoplossing: in register de sleutel hkcu\software\microsoft\office\16.0\word\data verwijderen.

toen dat ook niet hielp (na 'm gesaved te hebben, voor t geval dat) de hele sleutel word verwijderd.

en toen geschiedde het wonder: word zoals word hoort!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.