Ga naar inhoud

geen admin rechten meer op gebruiker win 10 en admin wachtwoord onbekend!


poelie1981

Aanbevolen berichten

hoi, even een vraagje in de hoop dat iemand me hier zou kunnen helpen, ik had op google opgezocht hoe ik windows 10 kon laten opstarten zonder wachtwoord, met behulp van de netplwiz functie, ik heb dit dus uitgeschakeld dat ik me zou kunnen inloggen zonder wachtwoord, helaas heeft een verkeerd effect gehad,  ik heb nu een 2de account, enkel op deze kan ik me nog inloggen, maar deze geeft me enkel gast functies! ik kan dus niets installeren of wijzigen in mijn account! op de koop toe kan ik me niet inloggen op mijn admin account binnen win 10 want daar krijg ik de melding dat mijn wachtwoord verkeerd zou zijn! ik heb de pc pas enkele weken geleden geinstalleerd voor mijn zoontje , en zou het het liefst willen oplossen zonder herinstallatie van win 10 aangezien mijn zoontje anders zijn gaming bestanden zou kwijt zijn. heeft er iemand een oplossing? alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.