Ga naar inhoud

Pc upgrade vereist


DuhrieZz

Aanbevolen berichten

Klopt helemaal. Die videokaart is idd niet meer verkrijgbaar. Ik dacht aan deze ; MSI GeForce GTX 1650 Ventus XS 4G OC Videokaart en mijn ram geheugen verdubbelen met dezelfde die er nu inzit.

Zou dit voldoende zijn?

 

Als ik warzone nu speel op minimum specs valt hij uit na een 5tal minuten 😞 op safe mode gaat die wel hehe.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, in je laatste reactie heb je het goed gedaan. Daar staat de link in.

Ik zal hem morgen grondig doornemen. Voor vanavond heb ik andere zaken op mijn programma staan.

Bij een vluchtige inspectie zag ik al wel dat de C schijf veel te vol is. Van een SSD moet zo’n 10% van de ruimte leeg blijven. Bij jouw SSD is er nog slechts 2% vrije ruimte. Je moet dus ruimte vrij gaan maken.

 

Jij wil een krachtiger grafische kaart in je pc zetten. Maar een krachtiger grafische kaart trekt doorgaans meer stroom. Je voeding (PSU) moet dus genoeg stroom kunnen leveren. Speccy kan niet laten zien wat voor voeding er in je pc zit. Daarom moet je het volgende doen:

Je zet de pc uit

Je haalt de stroomkabel aan de achterkant uit de pc.

Je drukt gedurende 10 seconden op de powerknop om reststroom weg te laten vloeien.

Je maakt de pc open en dan maak je een scherpe foto van het etiket dat op de voeding zit.

Plaats die foto in een volgende reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Ik zie dat je intussen een tweede topic hebt geopend over hetzelfde onderwerp:

 

Dat is een beetje verwarrend. Ik was namelijk hier een reactie aan het schrijven en het bleek dat je in het andere topic al antwoord hebt gekregen van stegisoft.

Om verwarring te voorkomen laat ik het verder aan stegisoft over (in je andere topic) en stop ik hier met reageren.

Ik wens je nog veel succes met het upgraden van je computer.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.