Ga naar inhoud

Update mislukt


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Klik onder Windows Update op 3 belangrijke updates zijn beschikbaar, laat die installeren, Laat hiervan wederom het resultaat weten. De optionele updates kan je (vooralsnog) negeren. Eerst de updates binnenhalen die wel prioriteit hebben zeg maar.

 

Laat maar even weten of dit is gelukt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Prima, is Windows 8.1 nu volledig up-to-date? En hoe werkt het systeem nu verder?

P.s.
Windows 8.1 wordt niet meer ondersteunt dus wellicht is het een optie om een upgrade naar Windows 10 te overwegen. Qua systeemspecificaties is dat geen probleem, dan kan je Windows 10 nog tot 2025 blijven gebruiken. https://www.gratissoftwaresite.nl/upgraden-naar-windows-10-nog-altijd-gratis-met-mediacreationtool-januari-2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

merci voor jouw prettige feestdagen

 

jammer genoeg kan ik de windows 10 niet instaleren. De voorbereiding lukt en na 3 min. instaleren  krijg ik de melding installatie is mislukt. heb nog eens geprobeerd en weer mislukt.

 

ik kijk of het lukt om verder in windows 8.1 de werken misschien zal het nu beter door de stappen dat er gedaan zijn met jouw hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.