Ga naar inhoud

Update mislukt


Aanbevolen berichten

Oké, mocht Windows 8 niet naar behoren functioneren kan je altijd overwegen om een schone installatie van Windows 10 uit te voeren. Normaliter zou de activatie van Windows 8 dan automatisch overgenomen worden. Mocht dat niet zo zijn, kan je Windows 10 nog handmatig activeren met de licentiesleutel van Windows 8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo Maxstar,

Hier ben ik terug om je hulp te vragen.

Kan ik die laptop terug naar de fabriek instelling krijgen zonder gevaar. En daarna op windows 10 zetten.

Ik wil namelijk mijn laptop doorgegeven naar mijn neefje om te gebruiken voor zijn huiswerk.

 

Heb al geprobeerd om aan te melden op de site van Microsoft en daar zien ze juist mijn nieuwe laptop. kan het zijn omdat ze alle 2 op mijn naam geregistreerd zijn.

Fabienne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Terugzetten naar de fabrieksinstellingen is niet nodig, je kan direct een schone installatie van Windows 10 uitvoeren. Tijdens de installatie geeft je dan de productcode van Windows 8.1 op, dit kan je ook blanco laten. Windows 10 zal na de installatie dan automatisch de activatie oppakken als het goed is en de digitale licentie koppelen.

 

Zie de stappen onder optie B Schone Installatie.

https://www.gratissoftwaresite.nl/upgraden-naar-windows-10-nog-altijd-gratis-met-mediacreationtool-januari-2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.