Ga naar inhoud

internet poort werkt niet


thermoske

Aanbevolen berichten

De Realtek Ethernet controller signaleert dat hij in "deep sleep mode" staat.

 

Volgens de fabrikant van het moederbord kan je deze terug activeren door je moederbord te resetten:

 

The best fix is to reset the motherboard and the best way to reset your motherboard is to remove your RAM chips. Leave them out for some time (up to 10 minutes) and put them back in. The motherboard will be reset and the network controller will come out of deep sleep mode.

 

 

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja hoor, je kan nog andere zaken proberen.

 

Maar bevestig eens, na de reset die je daarstraks uitvoerde :

- Staat, in je BIOS, de LAN-interface nog steeds op "enabled" ?

- Is deze interface nog steeds onvindbaar in "deze pc" ?

 

Indien ja, probeer eens op te starten in Safe Mode met netwerken. Safe Modus met netwerken voegt  netwerkinstellingen en -services toe die mogelijks je netwerkkaart terug tot leven brengen.

 

Een volledige uitleg vind je hier Start uw pc in de veilige modus in Windows (microsoft.com)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, thermoske zei:

daarna opgestart in veilige modus nog steeds geen lan

Ja, dat is normaal, je moet eerst alle stappen doorlopen zoals ik je hierboven vermeldde (Start uw pc in de veilige modus in Windows (microsoft.com): tab Windows 10.

Ga dan naar problemen oplossen, geavanceerde opties, systeemherstel.

Je moet er zeker van zijn dat je Windowsinstallatie OK is, en dat deze laatste je LAN interface niet in slaap legt.

 

- het is mij niet duidelijk of je netwerkkaart nu nog steeds niet in "apparaatbeheer" voorkomt?

- brandt er een lampje aan de RJ45 plug van je netwerkkaart?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat ik het nu goed gedaan heb 

ook in veilige modus systeem herstel gedaan

dan f5 moeten drukken opstarten met netwerk 

en zelfde resultaat er branden ook geen lampje en staat ook niet bij apperaatbeheer

kijk de twee foto die er op kwamen 

dit zijn de foto vanuit veilige modus he 

Naamloos 3.png

Naamloos 4.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.