Ga naar inhoud

Telefoon nummers blokkeren


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste tijd veel last van ongewenste telefoontjes .Die proberen dan op een slinkse manier om mij zover te krijgen dat ik even achter mijn laptop ga zitten ,

en dan wat dingen te regelen omdat er bij mijn bank iets mis is gegaan 

Ik ga dat natuurlijk af kappen , maar ze proberen het steeds maar weer , mar wel vaak vanaf een ander nummer.

 

Mijn vraag is , hoe kan ik deze nummers blokkeren .

Ik kan ze wel verwijderen , maar ik wil ze graag blokkeren , en dat kan ik niet vinden .

 

Ik heb een samsung S9

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op de volgende link: https://downloadcenter.samsung.com/content/MC/201803/20180307145750718/NL/Dut/004_applications_3.html#3

Daarin wordt uitgelegd hoe je nummers kunt blokkeren.

 

Veel zin heeft dat volgens mij niet. Je schreef immers zelf al dat ze steeds via een ander nummer bellen.

 

Ik moet er nog wat aan toevoegen. Dikke kans dat die oplichters niet echt bellen via het telefoonnummer dat jij op je scherm ziet. Dat telefoonnummer kan best van een onschuldig persoon zijn, die hier niets mee te maken heeft. Het telefoonnummer is dan gespooft.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.