Ga naar inhoud

Toegankelijk bestand maken voor slechtzienden: word omzetten in pdf


elssp

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik wil een pdf van een word bestand online zetten, maar bij het 'voorlezen' van het bestand worden sommige zaken zo kort achter elkaar gezegd dat de structuur niet meer duidelijk is.

Het gaat om volgende tekst:
INHOUDSTAFEL:

1.   MISSIE............................................................................................................ pagina  3                                                                                                                                  

                                                                                                                                    

2.   DEFINITIES RECREATIE EN COMPETITIE........................................................... pagina  3

Bij het voorlezen voor een persoon met een visuele beperking klinkt dit zo  

1 missie pagina 3 2 (en dan na een pauze) Definities...

 

De 2 volgt zo kort op de 3 dat er verwarring kan ontstaan.

Hoe krijg ik een pauze tussen de 3 en de 2?

Al geprobeerd:

- extra regel na pagina 3

- extra spaties na pagina 3

- extra regel met spaties na pagina 3

- tab voor 2. Definities. 
Bij voorlezen in Word is alles normaal maar in de pdf 'plakt' de tekst tegen elkaar.

Wie kan helpen? Bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Bedankt voor je snelle reactie.

Er staan geen privacygevoelige gegevens in de bestanden.  Hoe kan ik die bezorgen? 

Ik stuur het liever niet door naar helpforum omdat er dan een verkeerde versie te vinden is op het interne

t.

aangepast door elssp
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.