Ga naar inhoud

Trage Windows 10 PC


mfigeys

Aanbevolen berichten

36 minuten geleden, mfigeys zei:

Wat ik wel eigenaardig vind : in taakbeheer is de schijf actieve tijd voor de C schijf nog steeds zeer hoog.

Interpreteer ik die grafiek verkeerd ?

Dat kan vele oorzaken hebben laten we eerst alles op oorden hebben en dan nog eens hierna kijken.

 

Oke alles is nu doorlopen en zover opgelost, ga nu weer naar Windows Update en download en installeer versie 21H1.

Zorg daarna dat je weer alle updates binnen haalt tot je de melding krijgt voor versie 21H2 en installeer die ook met bijbehorende updates.

Als dat allemaal gebeurt is hoor ik je weer. (neem er de tid voor)

Afbeelding
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dat ziet er goed uit, doe ter controle nog even 2 nieuwe logjes maken en vertel erbij hoe alles nu draait.


Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt:http://deeprybka.trojaner-board.de/bausteine/frst/addition.png
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede dag. 

Hierbij stuur ik de twee bestanden. 

De response is nog steeds goed.    

 

Ik ben ook nog eens gaan kijken naar Taakbeheer. 

Wat me opvalt: de  schijfbezetting die ik te zien krijg als ik onder processen kijkt ligt nu minder hoog.

Als ik onder prestaties ga kijken zie ik voortdurend een 100 % bezetting

Addition.txt FRST.txt windows updates.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.