Ga naar inhoud

error 0x800700E1 verwijderen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

 

How to Fix Windows 10 Error 0x800700E1: Defender detects unwanted software/virus

 

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.


Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.


Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

IK zie Ccleaner, Wise Disk Cleaner 10.8.2 en Wise Registry Cleaner 10.6.1, ik adviseer om geen regcleaners te gebruiken omdat ze vaak te grof te werk gaan.


Doe de volgende stappen.

Stap 1.
Verwijder Systeemherstel & Schaduw kopieën via de stappen die in de volgende link staan.
Scrol in de volgende link naar: Verwijder Systeemherstel & Schaduw kopieën met Schijfopruiming.


Stap 2.
Ga naar de map Downloads open die en sleep FRST daaruit naar je bureaublad.

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Je hoeft ook niet alles uit die link te doen alleen het volgende :top:

 

Typ schijfopruiming in het zoekvak op de taakbalk en selecteer Schijfopruiming in de lijst met resultaten.
Selecteer het station dat je wilt opschonen en selecteer vervolgens OK.

Selecteer in Schijfopruiming de optie Systeembestanden opschonen.

 

Afbeelding
 


Selecteer onder Te verwijderen bestanden de bestandstypen die je wilt verwijderen. Selecteer deze optie voor een beschrijving van het bestandstype.
Selecteer OK.

 

Afbeelding
 

Klik daarna boven in op Meer opties en klik onder Systeemherstel en schaduwkopieen op Opruimen.

 

Afbeeldingchre
Groeten abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Die staat onderaan de stappen, ook staat er een handleiding.

Hier nogmaals de fixlist, lees aub eerst goed wat je moet doen ook FRST uit de Download map slepen.

 

Stap 2.
Ga naar de map Downloads open die en sleep FRST daaruit naar je bureaublad.

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

fixlist.txt<----------Deze downloaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de fixlist gedownload en uit deze map ook naar het buraublad gesleept. Er staan hier nu drie bestanden onder elkaar: FRST Addition en fixlist. Als ik nu in FRST.exe op fixen druk krijg ik de mededeling dat er geen fixlist gevonden wordt. War doe ik fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.