Ga naar inhoud

steeds opnieuw inloggen bij google chrome


Aanbevolen berichten

Beste,

sinds vandaag moet ik mij steeds opnieuw inloggen als ik google chrome wil gebruiken. De synchronisatie (met telefoon)  is dan ook uit. Ik ben mij niet echt bewust iets aan instellingen of zo te hebben gewijzigd. Vroeger stond vermeld "ingelogd blijven" mar ik vind dit niet terug. Kan iemand mij helpen met eenvoudige uitleg?

 

Dank bij voobaat

 

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo,

 

Is de browser up-to-date?

 

 

Staan cookies nog ingeschakeld? Als je naar andere websites surft, worden dan eerder ingevulde gegevens onthouden?

 

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer Meeren dan Instellingen.
  3. Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Site-instellingen.
  4. Klik op Cookies.
  5. U kunt nu het volgende doen:
    • Cookies inschakelen: Zet de schakelaar naast 'Geblokkeerd' op 'Aan'.
    • Cookies uitschakelen: Schakel Sites toestaan cookiegegevens op te slaan en te lezen uit.

 

Heb je al eens het cachegeheugen gewist in Chrome?

Dit kan op volgende manier:

 

  1. Open Chrome op uw computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer Meer.
  3. Klik op Meer hulpprogramma's en dan Browsegegevens wissen.
  4. Kies bovenaan een periode. Als u alles wilt verwijderen, selecteert u Onbeperkt.
  5. Klik op de selectievakjes naast 'Cookies en andere sitegegevens' en 'Gecachte afbeeldingen en bestanden'.
  6. Klik op Gegevens wissen.

 

Indien bovenstaande opties niet helpen, zou ik aanraden om chrome eens te verwijderen en opnieuw te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.