Ga naar inhoud

foutmeldingen dat Internet Explorer moet worden afgesloten


Gast llana

Aanbevolen berichten

Heb de MBAM scan uitgevoerd. Hij heeft niks gevonden. Om even de problemen aan te geven: via de gestuurde link MBAM scan gedownload, bij de update blijf het programma hangen. Kreeg uiteindelijk te zien dat het programma niet reageerde. Computer proberen uit te schakelen. Deed hij niet. Uiteindelijk handmatig met 5 sec. indrukken van de powerknop gedaan. Het Norton icoontje bij de quick start was intussen ook verdwenen. Via het icoon op mijn bureaublad proberen te openen..kreeg een foutmelding..pagina kon niet geopend worden. Herstart en MBAM deed het. Bij het updaten kreeg ik de melding dat het programma up to date was. Toen lukte het scannen..mar dus niks gevonden.

Krijg momenteel geen foutmeldingen van Nortoon..misschien omdat hij dat op deze website niet doet. Wel foutmelding als ik een bepaald spelletje bij Zylom wil doen: in Internet Exploirer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten (..): AppName:iexplorer.exe AppVer: 8.0.6001.18702 ModName: unknown Modver: 0.0.0.0 Offset: 10012d2e

pfft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je van dat Symantec/Norton product een betaalde licentie ? Zo ja, verwijder dit product dan eens met de speciale Norton Removal Tool en installeer daarna opnieuw een frisse versie ervan.

Ik heb Norton pas gedownload na de problemen..had AVG dus daar zit het hem niet in

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.