Ga naar inhoud

2 of 3 maal dezelfde e mail.


Aanbevolen berichten

De laatste tijd problemen met live windows e mail programma .Mijn provider is Skynet en sinds enige tijd krijg ik in mijn Windows live mail veel e mail dubbel of kan ik e mail niet verwijderen het programma stopt en herlaad dezelfde e mail terug.

Wat is het probleem hier ?

Kan iemand mij helpen.

Vriendelijke groeten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Windows Live Mail wordt al sinds 2017 niet meer ondersteund, vandaar je problemen (update naar W10).

Best stap je over naar een alternatief zoals bv. Thunderbird.

 

Download hier https://support.mozilla.org/nl/kb/thunderbird-installeren-windows

 

Eens geïnstalleerd maak je de overstap vanuit Windows Live Mail: https://support.mozilla.org/nl/kb/overstappen-thunderbird waarbij je mails en contactpersonen uit Live Mail behoudt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Klein pierke, alle begrip hoor, ge moet inderdaad ietske meer zijn dan leek.

Kan iemand, met een beetje pc-kennis, u hierbij helpen?

 

Misschien helpt ook de volgende site Toegang tot je Skynet.be (Proximus) account via IMAP - August 2022 - Mailbird (getmailbird.com), deze legt je stap voor stap uit wat je moet doen (en er zijn maar 4 stappen nodig voor Thunderbird, zie "meer hulp nodig?" halfweg het scherm.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een meer volledige handleiding, met inbegrip van imap, vind je hier Windows Livemail overzetten naar Thunderbird.pdf (sr-pc-hulp.nl)

 

Citaat hieruit Het voordeel van IMAP is dat alle mappen en submappen van het E-mail account automatisch opgehaald worden.

 

En nee, alles gaat niet weg zijn zolang je Windows Live Mail niet van je systeem verwijdert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.