Ga naar inhoud

Outlook spam


Cil

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd krijg ik in mijn mailbox heel veel spam mail. Eerst komen ze in mijn postvak IN dan blokkeer ik de afzender, maar kan wel aan de gang blijven. Ik heb begin een nieuwe laptop aangeschaft en daar zat een mcafee bij, deze heb ik NIET geactivieerd. ik kreeg dus steeds de melding dat mijn abo ging verlopen, dan weer facturatie, maar deze zijn niet afkomstig van Mcafee.
Hoe kom ik van die ellende af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

('k heb even je eigen mailadres geblurd)

Je provider is kpn, merk ik. Je kan op je provider 'regels' aanmaken zodanig dat op je provider (kpn) dat soort berichten (*) gewoon

gaan laten blokkeren zodat hij ze niet meer aan jou doorstuurt.

Op dit forum staat beschreven waar je die regels kan aanmaken: https://forum.kpn.com/e-mail-10/nieuwe-regel-webmail-aanmaken-557463

 

(zelf heb ik Telenet als provider en heb zo enkele regels aangemaakt. Moest je dus Telenet gehad hebben, kon ik je in detail gaan vertellen hoe je het moet doen)

 

 

(*) je kan hier gaan sorteren op bepaalde woorden in de koptekst / in het bericht-zelf, op de afzender en van die dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.