Ga naar inhoud

Word: bijschriften en afbeeldingen selecteren en groeperen


NicoleJ

Aanbevolen berichten

Deze handelingen heb ik in het verleden wel honderden keren uitgevoerd met succes.

Sinds verleden week kan ik de bijschriften niet meer afzonderlijk selecteren vandaar dat ook de

knop 'Groeperen' in het grijs blijft en niet kan gebruikt worden.

Wat doe ik nu verkeerd?

Nicole  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een opmerking:

Ik heb veel last met bij jullie in te loggen.
Steeds wordt je gedwongen je account te activeren - nadien moet je registreren - nadien invullen kredietkaart

voor een gratis abonnement voor 5 dagen, na die 5 dagen zal automatisch 49€ van je rekening gaan voor betalend abonnement. 
Is het waar dat PC helpforum.be en helpforum.nl samen gaan? Als ik de website van Nederland gebruik kom ik bij jullie terecht met dezelfde problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, NicoleJ zei:

Steeds wordt je gedwongen je account te activeren - nadien moet je registreren - nadien invullen kredietkaart

voor een gratis abonnement voor 5 dagen, na die 5 dagen zal automatisch 49€ van je rekening gaan voor betalend abonnement. 

 

Dat is echt nieuw voor mij. Normaal registreer je je op deze website door een gebruikersaccount aan te maken. Daarna krijg je een mail met daarin een link waarop je moet klikken om je account te activeren. Het proces van registreren op dit forum wordt hier uitgelegd (met afbeeldingen): https://www.pc-helpforum.be/topic/63812-registreren-en-inloggen-hoe-gaat-dat/

 

Jij bent al lid van dit forum sinds 13 juli 2011, dus de stappen van registreren en activeren zou je allang doorlopen moeten hebben. Het activeren van je account (na registratie) is een eenmalige actie.

 

Ook kent dit forum naar mijn weten geen abonnementen of lidmaatschappen waarvoor je zou moeten betalen. Het lidmaatschap van dit forum is gratis. Je zou eigenlijk screenshots moeten maken op het moment dat jou gevraagd wordt om de gegevens van je kredietkaart in te vullen. Let op dat moment vooral ook op de adresbalk. Begint het adres dan wel met https://www.pc-helpforum.be/

 

15 minuten geleden, NicoleJ zei:

Is het waar dat PC helpforum.be en helpforum.nl samen gaan?

Daar heb ik nergens iets van gelezen. Maar ik ben geen lid van het team, dus ik weet niet of er zulke plannen zijn.

Het Nederlandse PC Help Forum gebruikt andere forumsoftware dan het Belgische forum. Geen enkel teamlid van het Nederlandse forum is tevens lid van het Belgische forum.

 

De namen van het Belgische PC Helpforum en het Nederlandse PC Help Forum lijken sterk op elkaar, maar de url's van de websites verschillen:

Het Belgische forum (waar we nu zijn): https://www.pc-helpforum.be/

Het Nederlandse forum: https://www.pchelpforum.nl/

Bij het Nederlandse forum staat ook geen streepje (-) tussen pc en help.

Let dus op wanneer je zelf de url van de website intypt in de adresbalk. Een fout (wel of geen streepje in de url) is zo gemaakt. Het adres https://www.pc-helpforum.nl/  is dus een fout adres. En dat zal de volgende waarschuwing opleveren:

62a9cbdb1206c-Ashampoo_Snap_2022.06.15_1

Ik weet helaas geen antwoord op je vraag over Word...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, NicoleJ zei:

Deze handelingen heb ik in het verleden wel honderden keren uitgevoerd met succes.

Sinds verleden week kan ik de bijschriften niet meer afzonderlijk selecteren vandaar dat ook de

knop 'Groeperen' in het grijs blijft en niet kan gebruikt worden.

Wat doe ik nu verkeerd?

Nicole  

 

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

dotchiejack zal jou binnenkort helpen met je bijschriftprobleem in Word.

 

Ik ga hieronder enkel in op onderstaande opmerking/klacht:

 

8 uren geleden, NicoleJ zei:

Steeds wordt je gedwongen je account te activeren - nadien moet je registreren - nadien invullen kredietkaart

voor een gratis abonnement voor 5 dagen, na die 5 dagen zal automatisch 49€ van je rekening gaan voor betalend abonnement. 

 

Nee, je wordt niet gedwongen je account te activeren. Jouw account op PCH (= dit forum) is al geactiveerd.

Je hebt echter een duidelijke printscreen gemaakt en ik snap nu waar jij door in de war bent geraakt.

Jij hebt geklikt op onderstaande advertentie:

62aa37f35a76d-Ashampoo_Snap_2022.06.15_2

Dat is een advertentie voor All-in1 Digital Content. Deze advertentie heeft helemaal niets te maken met je gebruikersaccount op dit forum. In jouw printscreen staat die advertentie twee keer: zowel bovenaan als rechts onderaan.

De advertentie wordt geleverd via Google AdSense. Door die advertenties te tonen kan er een klein beetje geld verdiend worden door de eigenaar van PC Helpforum. En met dat geld worden de kosten van de hosting en de forumsoftware betaald.

Dat het een advertentie is kun je ook zien aan het symbooltje dat ik met een rode pijl heb aangewezen. Als je op dat symbool klikt krijg je wat informatie over deze reclame.

 

Voortaan niet meer op advertenties klikken. En zeker niet je e-mailadres invullen, als je toch op die advertentie hebt geklikt. Maar blijkbaar heb je dat laatste (het klikken op de advertentie) wel gedaan. Dat zien we aan de laatste afbeelding die je gepost hebt. Ik hoop toch echt dat je niet de gegevens van je creditcard hebt ingevuld.

De website van All-in1 Digital Content zag er voor mij niet betrouwbaar uit. Er stonden enkel wat landenvlaggen op. Klikken op een vlag leverde geen zichtbaar resultaat op; ik kreeg daarna een witte pagina. Wegblijven van die website!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat U bedoeld.

Wat ik heb doorgestuurd is een word document waarop foto geplakt.

Ik heb +/- 180 afbeeldingen (foto's, streekkaarten, enz) waaronder bijschriften moeten komen.

Daarna moeten ze gekopieerd worden naar de juiste plaats in een geschiedkundig boek dat ondertussen reeds af is .

(ongeveer 400 blz)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.