Ga naar inhoud

firefox en internetbankieren


drapier

Aanbevolen berichten

dag iedereen,

Sinds gisteren kreeg ik mijn pc terug met een nieuwe ssd na een crash van mijn harddisk . Ik had gelukkig een back-up en heb bijna alles kunnen behouden. Het probleem is

dat ik met firefox niet meer kan inloggen op mijn internetbankieren. Zodra ik op de site kom, komt er een grijze waas over het scherm zodat ik niet meer kan klikken op de manier waarop ik wil aanmelden.

Het rare is dat ik dat probleem niet heb als ik wil inlog met Google Chrome, daar verloopt alles  goed. Kan iemand mij zeggen wat er mis is ?

Dank bij voorbaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dat is heel mooi, waarschijnlijk komt het door een extensie of plug-in die is geïnstalleerd in je Firefox.

Omdat te testen zou je die allemaal uit kunnen zetten en dan één voor één weer aan en dan de bank site openen.

Of je zou via "nieuw privévenster" (zo wie zo is dat altijd aan te raden om zo de bank site te openen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.