Ga naar inhoud

Sd kaart wordt niet meer herkend door smartphone


Have0

Aanbevolen berichten

Beste lezer/lezeres, ik heb al jarenlang een Samsung Galaxy A52 met Android besturingssysteem. In de vakantie herkende hij de SD kaart waar ik foto's en apps op heb ineens niet meer. Ik had hem niet verwijderd, zou kunnen door de zon warmte ?

Ik heb met een sdkaartreader geprobeerd aan mijn laptop maar hij herkent niets. Wat kan ik toch nog proberen om te kijken of ik mijn foto's en gegevens kan redden ? Alvast hartelijk dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gegevens kunnen maar teruggehaald worden als je kaartje nog herkend (gelezen) wordt.

als zowel je Samsung als die reader het niet herkend, kan je weinig doen en vrees ik ervoor.

Je zou het dus eerst 'ergens' herkend moeten krijgen en dan kan je wellicht verder.

 

(magere troost: een tiental jaar geleden had ik zo'n kaartje in mijn achterzak gestoken omdat het vol was (kleine kaartjes in die tijd)

en op een steenhelling schoof ik uit, recht met dat kaartje op een van die stenen natuurlijk.

'k Heb de foto's van die dagen ook nooit meer gezien... :(

'k leef dus met je mee...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.