Ga naar inhoud

Account aan Outlook toevoegen lukt niet


Rivaoo

Aanbevolen berichten

Ik gebruik het programma Outlook. Daarop heb ik verschillende accounts in gebruik. 2 daarvan werkten niet goed. Deze heb ik verwijderd, maar probeer ik nu weer toe te voegen. Maar dat lukt helaas niet. In Outlook heb ik 3 mail accounts actief. Deze 2 opnieuw toevoegen lukt dus niet. Zie bijlage.

Betreffende 2 accounts heb ik wel draaiende op mijn telefoon, dat werkt allemaal prima. Weet iemand hoe dit probleem op te lossen zodat ik beide accounts toch (opnieuw) kan toevoegen?

 

Mailaccount toevoegen.docx

aangepast door Rivaoo
Zit een fout in
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan elk hotmail adres in Outlook een account geven, maar een skynet account lukt niet. eindeloze contacten met Proximus konden dat niet verhelpen. Ik ging naar de winkel en daar veranderde de bediende mijn outlook in Gmail, en daar lukte het wel. maar dat is niet echt een oplossing. Ik dacht eerst dat het mobieltje de schuld was, maar ook op mijn laptop of computer lukte het niet.

Op mijn vrouw haar laptop, staat outlook en daar staat van in het begin een skynet adres, en dat werkt gewoon.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.