Ga naar inhoud

Telefoonkoppeling app


Jean Paul

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zoals ik reeds heb aangehaald is dus juist. Er komt altijd iets vooraf te doen.

Vooraleer het hulpprogramma te downloaden heb je een licentie nodig.

Kan ik daaraan en hoe ?

 

Moet eerst nog een update worden gedaan  zoals voorbeeld ?

Hulpprogram downloaden.JPG

aangepast door Jean Paul
Bijlage
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Een licentie heb je niet nodig want de licentie die nu in je pc zit word automatisch gebruikt. (anders had ik het er wel bij geschreven).

Dus je kan daar op de blauwe knop "Hulpprogramma nu downloaden" klikken en dat bestand downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Als je de virusscanner van Windows zelf gebruikt hoef je die niet uit te zetten.

 

Als je de stappen onder Methode 1 kan uitprinten zou het mooiste kunnen zijn of via een andere pc, tablet, smartphone kunnen bekijken.

Want als je éénmaal bent begonnen kan je niks meer met je pc om contact met ons of internet te maken.

Dus lees het eerst door en ga dan pas de stappen uitvoeren en dan alleen wat onder:

Methode 1:  Windows 10 vernieuwen door het uitvoeren van het bestand Media Creation Tool.

 

https://www.pc-helpforum.be/topic/67940-windows-10-vernieuwen-met-behoud-van-je-persoonlijke-bestanden-en-apps-programma’s/#comment-533974

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrij.3-2-2023

Hallo,

Beste helpers,

Zoals voorspeld in mijn voorgaande antwoord is dus

 

werkelijkheid geworden. 

Van zodra ik dat hulpprogramma startte kreeg ik terug een volledig blauw scherm. Ik kon jullie dus niet meer bereiken en vandaar mijn pogingen nu via de GSM.

Teneinde raad heb ik mijn laptop binnen gedaan in de winkel en men gaat er alles afdoen, een kuis beurt geven en er ineens Windows 11  opzetten. Dus  een volledige nieuwe PC.

Vandaar dat u niets van mij hebt gehoord.

Grtn

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo,

Mijn laptop is terug .

Is volledig gekuist, W10 er af gedaan en W11 er op gezet.

Dus momenteel zijn mijn problemen weg.

Bij deze mag dit topic worden afgesloten en langs deze weg wil ik het forum bedanken voor de medewerking inzake .

de tips en oplossingen waren goed maar blijkbaar wilde de laptop niet meewerken.

Dus , bij deze :BEDANKT  

 

 

PS: hoe sluit ik dit hier af ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.