Ga naar inhoud

Een vraagje


Becca

Aanbevolen berichten

Goeie morgen iedereen..

Daarnet kreeg ik op mijn Outlook.com een berichtje dat ik vanaf 1 februari (ook in tijd 🙄 ) meer opslagruimte nodig

heb om mijn e-mail te verzenden of ontvangen.

Kan ik die One Drive niet verwijderen, want ik heb die toch niet nodig.

 

Maar onderaan staat er ook bij dat ik 15.00 GB e-mail opslag heb.

 

Eerlijk gezegd begrijp ik dit niet goed.

Kan er mij soms iemand helpen aub?

Dank u vriendelijk namens Becca.

 

Dit zie ik nu dus staan :

 

Knipsel.PNG23.thumb.PNG.fe7fd58442f1120e227c9c8b1a6d6246.PNG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

OneDrive heeft gratis 5 GB opslag, voordeel van een cloud opslag is dat je makkelijk bestanden kan delen over meerdere apparaten.
Maar 5GB zit zo vol dus word OneDrive weinig gebruikt en staat het meer in de weg.
Dus mocht je het echt niet gebruiken kan je het verwijderen.
Handleiding: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/onedrive-uitschakelen-of-verwijderen-f32a17ce-3336-40fe-9c38-6efb09f944b0?ui=nl-nl&rs=nl-nl&ad=nl

 

 

Dan de E-mailopslag 15.00 GB, die staat los van de gratis 5 GB wat ik hierboven heb uitgelegd.
Lees  het volgende maar eens door: https://support.microsoft.com/nl-nl/office/opslaglimieten-in-outlook-com-7ac99134-69e5-4619-ac0b-2d313bba5e9e

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen beste Abbs...

Mijn oprechte excuses voor mijn late antwoord, maar ik zal ALTIJD antwoorden hoor.

 

Enorm veel dank voor al je hulp, maar makkelijk was anders om die One drive weg te krijgen. (Voor mij toch..😳)

Die "persoonlijke kluis" moest eerst weg en hij staat niet meer in mijn configuratiescherm bij "programma's en onderdelen".

 

Wel zit ik nou met een ander probleem.

Ik ben mijn loepje kwijt, noemt dit geen "zoek pictogram" ?

Is dit nou verdwenen tijdens het verwijderen van One Drive, dat ik het echt niet weet.

Maar kan er mij soms iemand helpen zodat ik mijn loepje terug krijg op mijn taakbalk?

 

Nogmaals veel dank Abbs namens Becca

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morgen allemaal...

Ik kom jullie even melden dat ik mijn loepje heb terug gevonden.

 

Ik heb geklikt op "taakbalk", dan "zoeken" en een vinkje gezet aan

"zoekpictogram weergeven" en daar was mijn loepje. 😄

 

Dus alles is opgelost, nogmaals bedankt beste Abbs en

geniet allen van een knus weekendje namens Becca. 😉

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.