Ga naar inhoud

Background items Added


Aanbevolen berichten

Goedemorgen

 

Sinds enige tijd krijg ik in de rechts bovenhoek van mijn scherm een ( kleine of twee)  kader met volgende teksr 

Background Items Added 

Google updater  added items that can run in the back ground  Om wat te doen ? 

You can manage this in Login items Settings           Hoe manage ik deze ? Is het nuttig deze te beheren ?? Zijn die meldingen noodzakelijk ? Kan dit worden afgezet indien niet schadelijk ? 

Nu komt er af en toe een om mij te melden dat mijn computer geinfecteerd is ! Is niet zo, denk ik. 

Hoe geraak ik hiervan af ?? Waar kan ik dit aanpassen ?

 

Deze meldingen zijn vervelend want ze nemen belangrijk deel van scharm weg !

 

Met dank en vriendelijke groten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lendal heeft een iMac, met besturingssysteem macOS Ventura. Dat las ik in andere topics van hem.

 

Op 19/7/2023 om 09:08, Lendal zei:

Background Items Added 

Lees de volgende handleiding waarin (in het Engels) wordt uitgelegd hoe je daarvan afkomt: https://droidwin.com/remove-google-updater-from-allow-in-the-background-on-mac/

 

Op 19/7/2023 om 09:08, Lendal zei:

Nu komt er af en toe een om mij te melden dat mijn computer geinfecteerd is

Dat lijkt me een totaal andere melding met een totaal andere oorzaak. Het lijkt erop dat je aan een website toestemming hebt verleend om meldingen te tonen. Dat kun je beter niet doen.

Als je weer eens zo'n melding krijgt dat je computer geïnfecteerd is, maak er dan een printscreen van en plaats die afbeelding in een volgende reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.