Ga naar inhoud

Ik kan kiet bellen en sms'en in het buitenland . Duitsland


Aanbevolen berichten

49 minuten geleden, kweezie wabbit zei:

Vreemd dat je eerder niet kon bellen met Telekom en nu wel.

Lukt het nu nog altijd om te bellen ?

Idd vreemd.

En ja. Ik kan nog steeds bellen.

En ik heb 2 min geleden gezien dat ik een mail van lycamobile heb ontvangen en dat ze alles naar de technische dienst hebben doorverwezen. Ik weet nu niet of ik een mail moet sturen dat alles weer werkt 🤣😂🤣😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje late reactie, was zelf even op vakantie. Eerder meld je dat je weinig bereik hebt. ik denk hier eerder aan een storing plaatselijk bij een van de Duitse masten/providers waardoor je even niet hebt kunnen bellen. Wie weet komt je eigen provider ook met dit antwoord. In ieder geval prettig dat je nu wel weer kunt bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Captain Kirk zei:

Beetje late reactie, was zelf even op vakantie. Eerder meld je dat je weinig bereik hebt. ik denk hier eerder aan een storing plaatselijk bij een van de Duitse masten/providers waardoor je even niet hebt kunnen bellen. Wie weet komt je eigen provider ook met dit antwoord. In ieder geval prettig dat je nu wel weer kunt bellen.

Nee. Het was geen weinig bereik. Ik kon nergens bellen en sms'en. Ook niet in groodsteden met veel bereik. 

Mijn vader zegt dat dat komt dat andere operators bepaalde telefoonnummers bewust uitschakelen zodat je dan bij hun komt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.