Ga naar inhoud

foto's overzetten op een laptop van een gsm met een kapot scherm


klaas.j

Aanbevolen berichten

Mijn gsm (OPPO A72) was uit mijn zak gevallen en nu is mijn scherm stuk. Het scherm is deels zwart en deel kleurige lijnen. Nu wil ik mijn foto's van die gsm overzetten op mijn laptop (windows) met een kabel waarmee ik altijd foto's overzet op deze laptop, maar dat lukt nu niet Hij laadt alleen op. Normaal moet ik op mijn gsm aanduiden of ik die wil gebruiken voor op te laden of voor foto's over te zetten. En die foto's staan ook niet opgeslagen op mijn cloud, alleen op interne opslag. Wat moet ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de gsn's die ik onder handen heb gekregen, was het altijd zo dat de verkenner pas een vermelding gaf als je op de gsm daar toestemming voor hebt gegeven, waartoe een schermpje opkomt zodra je de usbverbinding hebt gemaakt.... (als het android is)

wellicht toch handig dat de ts even meldt welk systeem zijn gsm heeft (lijkt me android, met een oppo, maar je kan nooit weten...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga eens naar instellingen, en typ in het vak 'zoeken in instellingen' de letters usb, laat zoeken en klik dan op verbobden apparaten > usb voorkeuren.

daar kun je in stellen hoe je usb wilt gebruiken, maar dat gaat alleen als de gsm usb aangesloten is.

ik zou daar instellen dat de popup moet worden weergegeven om gewenste modus te kiezen,

dan zou je elke keer dat dialoogvenstertje moeten zien

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.