Ga naar inhoud

geen geluid (microfoon)


Gast justus

Aanbevolen berichten

Gast justus

Hallo,

Ergens staat denk ik een instelling verkeerd, via Skype ben ik niet te horen, kan de ander wel horen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt,

Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt de microfoon in een ander programma (geluidsrecorder of iets anders) wel?

Dubbelklik op het geluidsicoon rechts onderaan in het scherm. Je komt nu in de configuratie van je geluid. Klik op opties en kies dan eigenschappen. Klik dan opname aan. en kijk na of microfoon aangevinkt staat en klik op ok. Kijk dan bij microfoon dat deze aangevinkt staat en niet dicht staat.

Als dit zo is ingesteld, moet je in de instellingen van Skype zelf kijken, maar zelf ken ik niet veel van Skype.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast justus

Bedankt voor je reactie! volgens mij werkt de microfoon ook niet in andere programma,s. De instellingen zoals jij aangaf staan goed.

groeten,

chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

ligt niet aan de microfoon maar aan de instellingen van skype .

zo stel je het in : doe skype open en klik extra en ga naar intellingen en ga naar geluidsinstellingen en kies daar uit waar je geluid van komt merk geluidskaart .

je kan dit 1 voor 1 doen tot dat je de lichtjes zie bewegen en dan zit je juist nu nog daaronder het binnenkomend geluid afregelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.