Ga naar inhoud

Adobe Photoshop CS 5 van CD naar USB stick overzetten .


Teo

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Hallo, enkele opmerkingen: Adobe CS 5 is een 'oud ' pakket. De camera Z5 is (zeer) nieuw. Er bestaat een (redelijk grote) kans dat die de camera niet herkent. Ik weet ook niet in welke mate dit programma nog handig is ivg met de nieuwe versies. Anders zal het toch een Adobe lidmaatschap 'fotografie worden met Lightroom en Photoshop aan ongeveer 13EUR/ maand vrees ik. Of een éénmalige versie van Lightroom en een Photoshop Elements. Er is echt veel evranderd de laatste jaren in die programa's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt eraan. Als op die dvd van jou enkel de Windows versie van Adobe CS6 stond, dan gaat het niet lukken, want een Mac kan niets met .exe bestanden. 
Vaak staat zowel de Windows versie als de Mac versie erop. Om de Mac versie te installeren moet je niet dubbelklikken op setup.exe, maar op Install.app. 
 

Maar ik denk eigenlijk dat Adobe CS6 (uitgekomen in mei 2012) veel te oud is voor een moderne Mac. De installer van VS6 is 32-bits en moderne versies van MacOS accepteren alleen nog 64-bits software. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.