Ga naar inhoud

geblokkeerde bedreigingen


Aanbevolen berichten

Tot op nu geen aanvallen gehad.

Brows met fire fox sinds deze voormiddag.

hopelijk blijft dit zo.

ik ga nu morgen opnieuw inloggen via fire fox en zien wat er al dan niet gebeurt.

ik hou je op de hoogte en als het voor morgen ook lukt, heb ik dan nog een paar vraagjes ivm gebruik van deze browser, maar die stel ik dan wel in de loop van het weekend of na het weekend. Mag ik vragen deze topic dus nog niet te willen afsluiten.

Mijn oprechte dank voor de tussenkomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De volgende extensies zijn waarschijnlijk de schuldige in Edge en Chrome: (de VPN's)

 

 Edge Extension: (Browsec VPN - Free VPN for Edge) - C:\Users\declercq\AppData\Local\Microsoft\Edge\User Data\Default\Extensions\fjnehcbecaggobjholekjijaaekbnlgj [2023-09-12]

CHR Extension: (Browsec VPN - Free VPN for Chrome) - C:\Users\declercq\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\omghfjlpggmjjaagoclmmobgdodcjboh [2023-09-11]

 

Verwijder die eens en kijk of het probleem wegblijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, gilbertdc zei:

hoi,

heb edge extension en CHR extension verwijdert , maar C\USERS .... EN Data\.... van edge en chrome die vind ik niet terug , of zijn die verwijdert bij verwijderen van browsec VPN ?

Waarschijnlijk wel test het nu eens uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.