Ga naar inhoud

Doorgestuurde e-mails worden niet afgeleverd.


Geert01012013

Aanbevolen berichten

Beste, 

 

Sedert deze morgen krijg ik na het versturen van mijn e-mails steeds dezelfde melding - "Uw bericht werd niet bezorgd omdat de e-mailprovider van de ontvanger het heeft geweigerd" - van "postmaster@outlook.com".   

Heeft er hier iemand ervaring met dit probleem?  En zo ja, graag een stappenplan om het op te lossen AUB.  

Groetjes en dank bij voorbaat!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er in het bericht van postmaster@outlook.com ook een uitleg waarom dit bericht geweigerd wordt ? Meestal is er een errorcode bij, waaruit we eventueel kunnen afleiden wat de reden is van de bounce. Of maak eventueel een screenshot van het bericht en plaats dit in een volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit fenomeen schijnt zich momenteel voor te doen in verschillende delen van de wereld. Op verschillende fora wordt een identiek probleem gemeld, dat zich vandaag - 06.11.2023 - plots voordoet. Ook bij andere meldingen is de bestemmeling een bekende, waar eerder probleemloos berichten naartoe gestuurd werden.

 

Gezien de plotse opstoot van dit probleem, zijn er nog geen effectieve oplossingen te vinden. Indien je over een ander mailaccount beschikt (GMail of anderen), kan je de verzending eens via dat account uitvoeren. Dat zou de problemen met Outlook kunnen omzeilen én toch je bericht tot bij de bestemmeling brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.