Ga naar inhoud

[OPGELOST] Norton


Aanbevolen berichten

Ik heb dus Norton antivirus. Is dit een goede antivirus? Is het eigenlijk nodig om zo een dure antivirus aan te schaffen of zijn de gratis versies ook al goed genoeg? Zoja welke is dan de beste? En heb nog een probleem want er staat altijd een rode kruis bij het pictogram van Norton, en heb al meermaals erop geklikt en krijg maar geen scherm te zien? Want weet niet juist meer hoelang mn abonement nog geldig is. En heb al geprobeerd om het te verwijderen en terug opnieuw op te zetten maar er staat nog steeds een rode kruis, en als ik erop klik komt er geen scherm van Norton. wat kan ik doen? Hopelijk kunnen jullie me helpen? Misschien is het antivirus verlopen? Maar dan zou er toch een scherm moeten bijstaan als ik erop klik? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus Norton antivirus. Is dit een goede antivirus? Is het eigenlijk nodig om zo een dure antivirus aan te schaffen of zijn de gratis versies ook al goed genoeg? Zoja welke is dan de beste?

Norton is wel een goede antivirus ja, maar de gratis alternatieven zijn ook goed. Ik zelf gebruik AVG en ben er tevreden over. Andere mogelijkheden zijn Avast Home Edition, Avira Antivir, ... De ene is wat beter dan de andere.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Norton al verwijderd en Avast erop gezet want heb er al hier en daar wat positieve commentaar over gelezen. Ja ik vind het raar want normaal krijg ik een scherm als ik erop klik maar nu niet meer, er komt gewoon niks op. Maar das niet erg want heb hem verwijderd. alvast bedankt voor te reageren.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Norton al verwijderd en Avast erop gezet want heb er al hier en daar wat positieve commentaar over gelezen.

Is idd geen slechte keuze :-) Het verwijderen van norton lukt normaal niet altijd even goed, omdat dit vaak nog vanalles achterlaat. Om zeker te zijn dat het echt van je pc is, zou ik deze tool gebruiken.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.