Ga naar inhoud

Outlook Express


Gast ep-junior

Aanbevolen berichten

Gast ep-junior

Sinds korte tijd zit ik met een probleem met mijn "Outlook Express".Ik kan mijn mails niet meer volledig lezen.Daar waar een afbeelding hoort te staan staat nu steeds een klein kadertje met een kruisje is.Hoe kan ik dit oplossen.Alvast bedankt iedereen.:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toevallig de instellingen van je antivirus gewijzigd of een andere antivirus geïnstalleerd ? Want het zou wel eens kunnen dat deze uit veiligheidsoverwegingen afbeeldingen blokkeert. Of dat dit zelfs al door je provider wordt gedaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ep-junior
Toevallig de instellingen van je antivirus gewijzigd of een andere antivirus geïnstalleerd ? Want het zou wel eens kunnen dat deze uit veiligheidsoverwegingen afbeeldingen blokkeert. Of dat dit zelfs al door je provider wordt gedaan ?

Mijn AVG doet regelmatig een update maar of dit er mee te maken heeft zou ik niet kunnen zeggen.:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ep-junior
Kan je als je op het kruisje rechtsklikt een benaming van de afbeelding vinden ? Vooral het laatste deel - de extensie - is belangrijk om weten ?

Neen;dan kan ik enkel "alles selecteren"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

Probeer dit eens:

Vaak doen die problemen zich voor als je SP2 hebt geinstalleerd.

1. Open Outlook Express

2. Ga in het menu Extra / Optie naar het tabblad Beveiliging

3. Zet het selectievakje “Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML-e-mail blokkeren uit”.

4. Klik tot slot op Toepassen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

Als je Internet Explorer gebruikt kijk dan eens bij Extra -> Internet-opties -> tabblad Geavanceerd. Kijk of in de lijst onder het kopje Multimedia de optie Afbeeldingen weergeven staat aangevinkt. Tevens kun je aangeven of geluiden en filmpjes moeten worden weergegeven.

IE heeft soms wat problemen met een te grote cache: leeg deze en zet het wat kleiner (te vinden onder Extra -> Internet-opties -> Bestanden verwijderen en Instellingen). Ook kan het zo zijn dat je per ongeluk "Afbeeldingen weergeven" uit hebt staan in Extra -> Internet-opties -> Geavanceerd, onder het kopje Multimedia.

Kijk ook op de MS support pagina's: Pictures Are Not Displayed on Web Sites in Internet Explorer (KB283807).

Schakel ook programma's zoals downloadaccelerators en virusscanners als test even uit

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.