Ga naar inhoud

Platform - samenwerken project - update doc's


aussie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen.
Voor het werk moeten ik met 2 collega's een klein project uitwerken in hoofdzakelijk Word en PowerPoint omgeving.
We zitten niet altijd samen, vandaar zoek een een soort platform om alle doc en presentaties op te posten. 
Zodat we altijd de laatste versie kunnen raadplegen en terugzetten na bewerking. Het zou gaan om een éénmalig
project, maar liefst gebruiksvriendelijk. 
Wat zijn de mgh? Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties. 
We gebruiken idd MS Sharepoint op het werk, sommige zaken staan daar om te raadplegen.
Ga dit na het verlof bespreken op het werk. Hoe moet ik dat praktisch zien, is dit een soort map of webpagina waar mappen online kunnen geplaatst worden en eventueel een beperkte toegang hebben, is de aanmaak eenvoudig? Dit omdat ik graag weet wat ik moet vragen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, aussie zei:

Hoe moet ik dat praktisch zien, is dit een soort map of webpagina waar mappen online kunnen geplaatst worden en eventueel een beperkte toegang hebben, is de aanmaak eenvoudig? Dit omdat ik graag weet wat ik moet vragen.  

 

Na inloggen in Sharepoint kan je daar mappen aanmaken en/of bestanden. In jullie geval zou je bvb. een map "Project XXX" kunnen beginnen. Alle bestanden die je dan nodig hebt, kan je in deze map onderbrengen. De toegang kan je beperken tot de personen die aan dit project meewerken.

 

Indien er nu al mappen bestaan die door iedereen kunnen geraadpleegd worden, moet je wel even bekijken hoe je dit in jullie eigen project beperkt tot de projectmedewerkers. Maar dat wijst zich normaal zelf uit. En zo niet ... vragen staat vrij !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
21 minuten geleden, aussie zei:

Bij aanvang kregen we mee dat we via One-drive werken, verloopt vlot. Project halverwege.

 

One Drive is de mini-versie (persoonlijker) van wat Sharepoint (bedrijfsgerichter) kan ... dus werkt ook perfect. Zoals blijkt 😁

 

Dan zetten we hier een 🔓 op. Bedankt voor de terugkoppeling !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.