Ga naar inhoud

aanschaffen Windows 10


johnnyboy

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, Calvus zei:

Je gaat hier dan wel een drastische handeling uitvoeren.

Wetende dat, ik herhaal, Windows 10 maar ondersteund zal worden tot oktober 2025.

Je zal dan hoogstwaarschijnlijk terug moeten gaan "upgraden" naar Windows 11 of misschien dan al Windows 12 waarvan er al sprake is!!!

 

Dit gezegd zijnde - downgraden kan/kon op twee manieren.

Ik veronderstel voor jou kon: via "Instellingen" >> "Systeem" >> "Systeemherstel" >> "Downgrade".

Als het een upgrade was geweest van Win 10 naar Win 11 kon dit binnen de 10 dagen.

 

Gezien jouw Win 11 er op stond vanaf aankoop kan dit niet meer op deze wijze!

 

Hoe dan wel? (Onderstaande van bron: Coolblue.be )

 

downgraden via schone installatie

 

Als Windows 11 langer dan 10 dagen op je laptop of pc staat, downgrade je alleen terug naar Windows 10 door je computer opnieuw te installeren.

 

***Let op: hiermee verlies je alle gegevens op je computer. Maak een back-up van je gegevens om deze niet te verliezen.***

  1. Open je browser, ga naar ‘Download Windows 10’ https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 en klik op ‘Hulpprogramma nu downloaden’.
  2. Open het bestand wanneer de download is voltooid, ga akkoord met de voorwaarden en klik op ‘Deze pc nu bijwerken’.
  3. Nadat de Windows 10 Setup klaar is met downloaden, kies je wat je wilt behouden. Hier klik je op ‘Niets’, omdat dit niet mogelijk is. Klik daarna op ‘Installeren’.
  4. Je pc of laptop installeert nu Windows 10

Denk goed na en overweeg wel degelijk de eventuele gevolgen van wat je gaat doen!!!

 

 

 

@Calvus @p38cyq

Dank je wel ik ga het van de week op mijn gemak doen en ik weet dat Windows 10 ondersteund zal zijn tot 2025 maar vind Windows 10 beter dan Windows 11 . 

Johnnyboy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.