Ga naar inhoud

WhatsApp en Telegram


Aanbevolen berichten

Ik zou graag WhatsApp en/of Telegram gebruiken op mijn laptop maar door mijn handicap heb ik geen gsm (ik kan die toch niet gebruiken) en dus ook geen gsm nummer, ik vraag mij af of het mogelijk is om WhatsApp en/of Telegram te gebruiken zonder gsm nummer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/1/2024 om 12:19, wesley000000 zei:

Ik zou graag WhatsApp en/of Telegram gebruiken op mijn laptop maar door mijn handicap heb ik geen gsm (ik kan die toch niet gebruiken) en dus ook geen gsm nummer, ik vraag mij af of het mogelijk is om WhatsApp en/of Telegram te gebruiken zonder gsm nummer?

Dat is niet mogelijk. Tenzij je een vast toestel hebt om de activatie code op door te laten bellen.

 

Groeten Ictknechter

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wesley000000

Ik heb hetzelfde probleem, voor mij is een GSM ook nutteloos, net zoals bij jou, kan ik die niet gebruiken. (zo doof als een kwak)

Als ik een GSM activatie nodig heb kan ik op mijn vrouw haar GSM rekenen, heb je niet ergens een kennis, familielid, goeie vriend?

aangepast door djutoch
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, wesley000000 zei:

Bedankt voor het antwoord, spijtig dat het niet mogelijk is maar ik had dat ook wel verwacht.

 

Topic mag dan gesloten worden.  

Ow ik was ook iets te snel. Telegram kan nu wel volgens een techpulse artikel. Dit werkt dan met de Fragment dienst. Let op ik heb dit zelf niet getest.

 

https://techpulse.be/nieuws/351978/telegram-zonder-telefoonnummer-update/

Groeten ictknechter

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, ictknechter zei:

Ow ik was ook iets te snel. Telegram kan nu wel volgens een techpulse artikel. Dit werkt dan met de Fragment dienst. Let op ik heb dit zelf niet getest.

 

https://techpulse.be/nieuws/351978/telegram-zonder-telefoonnummer-update/

Groeten ictknechter

Ik begrijp er niet veel van, moet je daar voor betalen? Ik zie alleen maar gsm nummers die te koop staan of heb ik niet goed gekeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, djutoch zei:

@wesley000000

Ik heb hetzelfde probleem, voor mij is een GSM ook nutteloos, net zoals bij jou, kan ik die niet gebruiken. (zo doof als een kwak)

Als ik een GSM activatie nodig heb kan ik op mijn vrouw haar GSM rekenen, heb je niet ergens een kennis, familielid, goeie vriend?

Ik ga proberen met een oude gsm van mijn moeder en daar een nieuwe SIM-kaart insteken.

 

PS. Heb je al eens een bone conduction hoofdtelefoon geprobeerd? Ik ben doof aan 1 kant en heb onlangs een Shokz Open Run gekocht en met dat kan ik aan beide kanten horen, werkt wel niet voor alle doven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.