Ga naar inhoud

opstarten


Aanbevolen berichten

40 minuten geleden, Peter Post zei:

hallo 

 

ik heb een pc die om de haverklap reboot 

aan wat kan dit liggen 

is een cleane pc , daar ik deze al heb hergeinstalleerd - windows 

ik heb al in logboek gekeken maar ie niets speciaal 

 

mvg 

Post

Als je reeds een herinstallatie gedaan hebt van Windows, (een volledige zonder behoud van gegevens), dan vermoed ik een hardware probleem.

Welk probleem is moeilijk te zeggen, kan bijvoorbeeld veroorzaakt worden door een defekte voeding (meest voorkomend), ofwel een slecht contact tussen cpu en socket; er zijn vele mogelijke oorzaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

(beantwoord je ook even de vraag van Eddy X ?)

 

Kijk eens in je logboeken of een bepaalde fout telkens terugkomt rond de tijd van die reboots

enne:  Je kan bij een bsod instellen dat je pc niet automatisch opnieuw opstart. Ga naar configuratiescherm > systeem en beveiliging >  systeem > geavanceerde systeeminstellingen > geavanceerd > opstart- en herstelinstellingen > vink daar de computer automatisch opnieuw opstarten uit. Dan kun je rustig de foutcode opschrijven

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep, klopt blijkbaar.

'k Heb het idee dat je wel wat van computer afweet en dus stel ik voor dat je deze pagina eens doorneemt-  Er staan 9 oplossingen voorgesteld,

er zou er toch wel ééntje moeten lukken denk ik. (zelf ben ik geen hardwarekenner)

 

'k verplaats je vraag even naar ons onderdeel Hardware, Daar komen de hardwarekenners geregeld rondkijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.