Ga naar inhoud

[OPGELOST] windows movie maker


Gast Suwanna

Aanbevolen berichten

Gast Suwanna

Ik probeer een cd te branden van ca. 500 foto's, 10 korte filmpjes en wat muziek via windows movie maker. Volgens de computer is het bestand 7,87 mb groot. Op een cd van 800 mb wil het niet lukken. Weet iemand hoe ik dit moet doen?:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Volgens de computer is het bestand 7,87 mb groot

Dit zou me ten zeerste verbazen :-)

Selecteer eens al je bestanden en klik dan op de rechtermuisknop => eigenschappen.

Kijk dan eens even hoe groot alles tezamen is.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Suwanna

Hallo Robke,

Bedankt voor je reactie, snap natuurlijk ook wel dat dit bestand groter is.

Probleem is, dat ik het niet kan branden op een cd. Zou daar graag een oplossing voor willen, zodat al mijn moeite niet voor niets is geweest.

Groet,

Suwanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Suwanna

Hallo Tjoepke,

Bedankt voor je reactie, snap natuurlijk ook wel dat dit bestand groter is.

Probleem is, dat ik het niet kan branden op een cd. Zou daar graag een oplossing voor willen, zodat al mijn moeite niet voor niets is geweest.

Groet,

Suwanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je klaar bent heb je deze stap gevolgd?

"Bestand > film bestand publiceren > hier kan je ook opgeven dat deze op cd moet komen en zal hij ook gelijk branden"

Waarom ik dat vraag is, omdat ik een vaag vermoeden heb dat je enkele deze stap hebt gevolgd: "Bestand > project opslaan"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.